Cestujúci, ktorí majú v RegioJete aktivované zákaznícke konto, a využívali na prepravu linku Bratislava – Košice, majú nárok na vrátenie peňazí z Kreditového lístka v plnej výške. Nevyčerpaný kredit tiež môžu využit pri kúpe cestovného lístka na vlakové alebo autobusové spojenie na Slovensku alebo v Českej republike spoločnosti RegioJet. Je to veľmi jednoduché.
„Kreditový lístok využívali najmä zákazníci, ktorí chceli pri svojich cestách ušetriť vďaka nižšiemu cestovnému. Cestovné lístky si kupovali z kreditu, ktorý na ňom mali nabitý. Viacerí zákazníci ho však úplne nevyčerpali. O tieto peniaze samozrejme neprídu – patria im až do nákupu cestovného lístka. Môžu si ich buď štandardne v plnej výške vybrať, alebo využiť pri svojich ďalších cestách ostatnými žltými vlakovými a autobusovými linkami,“ informoval Radim Jančura, majiteľ spoločnosti RegioJet.